Automotive

ALD Automotive | LeasePlan lanceert vandaag nieuw wereldwijd mobiliteitsmerk

ALD Automotive | LeasePlan introduceert haar nieuwe wereldwijde mobiliteitsmerk Ayvens

ayvens
ALD Automotive | LeasePlan introduceert vandaag haar nieuwe wereldwijde mobiliteitsmerk Ayvens, waarin de twee bedrijven samen verder gaan. Het nieuwe merk markeert opnieuw een strategische mijlpaal voor het bedrijf, na de presentatie van het 3-jaren strategieplan in september 2023.

Met het samenbrengen van deze twee complementaire partijen, wil de nieuwe organisatie koploper zijn in de transitie van de mobiliteitsmarkt. Het nieuwe merk definieert de unieke positie in de markt, benadrukt de eigenheid en de waarde die het bedrijf biedt aan haar klanten, leveranciers en leaserijders. Met de nieuwe merkbelofte ‘make life flow better’ zet het bedrijf in op eenvoudigere, slimmere en duurzame mobiliteit.

Met een wereldwijde vloot van 3,4 miljoen voertuigen, inclusief het grootste aandeel elektrische voertuigen van verschillende merken, wil Ayvens mobiliteit verder verduurzamen en de digitale transformatie van de branche verder vormgeven.
Het nieuwe merk creëert een identiteit met:

Een nieuwe naam en nieuw beeldmerk

Ayvens is een eenvoudige, krachtige naam die vooruitgang uitdraagt. De naam is voorzien van een beeldmerk dat het samengaan van de beide organisaties in één team visualiseert, samenwerkend aan één gemeenschappelijk doel. De opwaartse beweging symboliseert vooruitgang en dynamiek.

Een nieuwe visuele identiteit

De visuele identiteit straalt energie uit door de combinatie van een modern en vriendelijk lettertype, levendige kleuren, geïnspireerd op de natuur om ons heen en ontworpen om op te vallen in de markt. De vrolijke en dynamische vorm van het beeldmerk, toont de essentie van mobiliteit en de mooie momenten in het dagelijkse leven.

Een nieuwe pay-off

Better with every move vat de missie van het bedrijf samen om mobiliteit te leveren, die stapsgewijs beweegt naar een betere toekomst. Met daarin vooruitgang voor klanten, leaserijders, bedrijfsleven en voor de planeet.ALD Automotive | LeasePlan werkte samen met Dragon Rouge, een internationaal designbureau, voor de creatie van het nieuwe mobiliteitsmerk, dat de twee gevestigde bedrijven, ook buiten de leasebranche, herpositioneert als koploper voor duurzame mobiliteit. In 2024 introduceert Automotive | LeasePlan het nieuwe merk lokaal in de 44 landen waar het actief is. Het nieuwe merk is actief in alle klantsegmenten (van corporates, MKB, tot particulieren). Met een centrale rol voor haar digitale ecosysteem.

Vorig bericht Finale Dutch Food Week: uitreiking 3 Waarde-Ringen
Volgend artikel Meer banen en meer duurzame energie op Brabantse bedrijventerreinen

Nu op WijBrabant