Retail

Bristol heropent winkel in Breda

Nieuw winkelconcept voor een nog betere shopervaring

Bristol heropent winkel Breda

Breda,
Zaterdag 2 april opent Bristol opnieuw de deuren van het pas verbouwde filiaal in Breda. Het modemerk heeft het pand volledig verbouwd volgens het nieuwe Bristol-winkelconcept. Er gaan zeven vaste medewerkers aan de slag. De winkel is heropend aan de Rat Verleghstraat 20 in Breda, en opent met een leuke actie: ‘strik de rode veter en win een waardebon’, waarbij elke klant mag grabbelen in een grote box met veters en een waardebon wint als de rode veter eruit gepakt wordt. Daarnaast is er een foodtruck met cupcakes aanwezig (10u-18u) en kunnen kinderen zich van 13u tot 16u laten schminken.

Het filiaal van 1196m² sluit na de verbouwing volledig aan op het vernieuwde Bristolconcept. De winkel is gedurende de renovatiewerkzaamheden van vier weken slechts een halve dag gesloten geweest. Met het verbouwen van de winkel is er gekozen voor het creëren van een overzichtelijke, gezellige en inspirerende winkelervaring. Een ruimere opstelling, lagere schoenrekken en het gebruik van paspoppen brengen de collecties tot leven. Met het oog op het milieu wordt er gebruik gemaakt van energiezuinige en duurzame ledverlichting.

Ruim assortiment voor een ‘shop-in-shop’-ervaring

In het nieuwe winkelconcept is meer ruimte voor de ‘shop-in-shop’ Coco Bella, een fashion corner waar men schoenen en kleding van het eigen modemerk terugvindt. In 2020 experimenteerde Bristol in enkele grote stadscentra met Coco Bella pop-up stores. De reacties op de inrichting en de modieuze collectie waren overweldigend positief, waardoor de formule vanaf nu te vinden zal zijn in alle nieuwe of verbouwde vestigingen. Daarnaast zijn de leren schoenencollectie Excellent by Bristol en bekende merkcollecties, waaronder Levi’s, Fila en Jack&Jones nog steeds onderdeel van het Bristol-assortiment. Bovendien heeft de winkel in Breda klanten vanaf nu een breder sportaanbod te bieden met merken zoals Adidas, Asics, Panther, Puma, Reebok en Skechers.

Bristol is Pretty Smart

Sinds vorig jaar pakt Bristol uit met het nieuwe marketingconcept ‘Pretty Smart’. Met deze campagne wordt benadrukt dat Bristol er is voor het hele gezin, met een collectie aan interessante prijzen. Een breed aanbod aan schoenen, kleding, tassen, accessoires, sportartikelen en basics.

Elise Vanaudenhove, CEO van Bristol, vertelt over de verdere ontwikkelingen: “Ik ben enorm trots dat we in het nieuwe jaar onze succesformule verder mogen uitbouwen. Met de heropening van ons filiaal in Breda willen we bestaande en nieuwe klanten verwelkomen en hen inspireren met de nieuwste (sport-)collecties.”

Vorig bericht Kepler Vision Experience Center opent op 7 april in Eindhoven
Volgend artikel Tesla levert eerste Model Y's in Tilburg

Nu op WijBrabant