Nieuws

Bristol heropent winkel in Bergen op Zoom

Nieuw winkelconcept voor een nog betere shopervaring

Bristol Winkel Bergen op Zoom

Bergen op Zoom,
Zaterdag 12 maart opende Bristol opnieuw de deuren van het pas verbouwde filiaal in Bergen op Zoom. Het modemerk heeft het pand volledig verbouwd volgens het nieuwe Bristol-winkelconcept. De winkel is heropend aan de Van Konijnenburgweg 63-73 in Bergen op Zoom. Er gaan zeven vaste medewerkers aan de slag. De winkel opent met een leuke actie: ‘strik de rode veter en win een waardebon’, waarbij elke klant mag grabbelen in een grote doos met veters en een waardebon wint als de rode veter eruit gepakt wordt. Daarnaast is er een foodtruck met cupcakes aanwezig (10u-18u) en kunnen kinderen zich van 13u tot 16u laten schminken.

Het filiaal van 937m2 sluit na de verbouwing volledig aan op het vernieuwde Bristolconcept. De winkel is gedurende zes weken tijdens de renovatiewerkzaamheden niet gesloten geweest. Met het verbouwen van de winkel is er gekozen voor het creëren van een overzichtelijke, gezellige en inspirerende winkelervaring. Een ruimere opstelling, lagere schoenrekken en het gebruik van paspoppen brengen de collecties tot leven. Met het oog op het milieu is er ook gekozen voor nieuwe warmtepompen en volledig nieuwe energiezuinige en duurzame ledverlichting. De eigenaar voorziet het pand later dit jaar ook nog van een volledige nieuwe gevel.

Ruim assortiment voor een ‘shop-in-shop’-ervaring
In het nieuwe winkelconcept is meer ruimte voor de ‘shop-in-shop’ Coco Bella, een fashion corner waar men schoenen en kleding van het eigen modemerk terugvindt. In 2020 experimenteerde Bristol in enkele grote stadscentra met Coco Bella pop-up stores. De reacties op de inrichting en de modieuze collectie waren overweldigend positief, waardoor de formule vanaf nu te vinden zal zijn in alle nieuwe of verbouwde vestigingen. Daarnaast zijn de leren schoenencollectie Excellent by Bristol en bekende merkcollecties, waaronder Levi’s, Fila en Jack&Jones nog steeds onderdeel van het Bristol-assortiment. Bovendien heeft de winkel in Bergen op Zoom klanten vanaf nu een breder sportaanbod te bieden met merken zoals Adidas, Asics, Panther, Puma, Reebok en Skechers.

Bristol is Pretty Smart
Sinds vorig jaar pakt Bristol uit met het nieuwe marketingconcept ‘Pretty Smart’. Met deze campagne wordt benadrukt dat Bristol er is voor het hele gezin, met een trendy collectie aan interessante prijzen. Een breed aanbod aan schoenen, kleding, tassen, accessoires, sportartikelen, basics, … Dat is er goed uitzien én slim kopen, dat is Pretty Smart!

Elise Vanaudenhove, CEO van Bristol, is erg blij met de heropening: “We merken dat onze klanten het nog steeds als erg prettig ervaren om weer fysiek te kunnen winkelen, daarom breiden we onze succesformule uit. We zijn erg trots op de heropening van ons filiaal in Bergen op Zoom, onze 208e winkel. We zijn blij om onze klanten weer te verwelkomen in onze splinternieuwe winkel en hen te inspireren met de nieuwste (sport) collecties.”

Vorig bericht Nieuwe vorm van e-mailnieuws van WijBrabant 
Volgend artikel 6 miljoen euro voor aardgasvrije woningen Generalenbuurt Eindhoven

Nu op WijBrabant