Regiomarketing

Helmond Marketing introduceert nieuwe merkpositionering met VisitHelmond

Nadruk op leisure en toerisme

Helmond Marketing merkpositionering VisitHelmond

VisitHelmond magazine

Helmond,
Met de nieuwe merkpositionering en de lancering van VisitHelmond zet Helmond Marketing zich in om de stad Helmond op de kaart te zetten als een aantrekkelijke bestemming voor zowel bezoekers als bewoners, met de nadruk op leisure en toerisme.

Yuri Goossens (directeur Helmond Marketing a.i.) ”Met gepaste trots lanceren we onze nieuwe huisstijl en branding die onze positionering en strategie uitdragen: bewoners en bezoekers op een laagdrempelige en toegankelijke manier kennis laten maken met de stad. VisitHelmond streeft ernaar om bezoekers een complete en gebruiksvriendelijke ervaring te bieden, zowel offline als online.”

Magazine

Om de introductie van VisitHelmond te vieren, wordt een gloednieuw magazine gelanceerd. Het biedt een uitgebreid overzicht van de vele bezienswaardigheden, activiteiten, en evenementen die Helmond te bieden heeft. Het gratis magazine is verkrijgbaar op diverse locaties in de stad en omliggende gemeenten.

Nieuw jasje

De website is ook in het nieuwe jasje gestoken. Op dit online platform vinden bezoekers het grootste aanbod van doe- en beleefdingen in Helmond. In de digitale agenda is te zien welke evenementen er op stapel staan.

Vorig bericht Toekomstig energiesysteem in Brabant vraagt om ruimte
Volgend artikel Nieuwe investeringsronde voor duurzame whisky scale-up

Nu op WijBrabant