Integratie

Hutten food & design vanaf 1 september van start

integratie van Hutten Horeca, Meetings & Events en MPS | food & design tot één merk

hutten food

Vanaf 1 september zetten Hutten en MPS een volgende strategische stap in de samenwerking: de integratie van Hutten Horeca, Meetings & Events en MPS | food & design tot één merk: Hutten food & design. “Met een aangescherpte propositie waarin klantgerichtheid, duurzaamheid en creativiteit centraal staan, zijn we helemaal klaar om de mooiste events neer te zetten,” aldus Gijsbert Bos, directeur Hutten food & design.

De afgelopen twee jaar hebben Hutten en MPS elkaar goed leren kennen. Gijsbert Bos: “Beide bedrijven hebben een historie die decennia teruggaat en delen de manier waarop ze willen ondernemen: met ‘Altijd meer aandacht’. Dat is dan ook de essentie van Hutten food & design. In een wereld die in korte tijd flink is veranderd voelen we de urgentie om nog intensiever samen te werken. Door onze krachten verder te bundelen wordt de mix en onze culinaire innovatiekracht nog beter, is onze overtuiging.”

Duurzaamheid op de voorgrond

Duurzaamheid staat bij alle food- en eventconcepten op de voorgrond. “Duurzaamheid is al lang niet meer weg te denken uit de eventbranche,” aldus Gijsbert Bos. “Hutten heeft altijd een enorme drive gehad om vanuit culinair ambacht bij te dragen aan positieve belevingen en een duurzame wereld. Daarbij doen we nooit concessies aan smaak, want dat het lekker moet zijn, staat altijd voorop. We denken dus graag in kansen en mogelijkheden, voor milieu en mens. Daarom zetten we ons ook in voor sociale gelijkheid: De Verspillingsfabriek wordt grotendeels gerund door mensen die extra begeleidingsbehoefte hebben en onze zorgbakkerij en de Sign Language Coffee Bar door samenwerkers met een gehoorbeperking.”

Nieuwe huisstijl en website

Beide organisaties zijn bij de samenvoeging niet over een nacht ijs gegaan. “Ruim een half jaar hebben we uitgetrokken om dit proces zorgvuldig aan te gaan,” legt Gijsbert Bos uit. “Zo is de propositie aangescherpt, de organisatiestructuur neergezet, kwam er een nieuwe huisstijl en website en zijn de teams geïntegreerd. Om de markt zo goed mogelijk te bedienen, werken we vanuit twee kantoren, waarvan één in de Randstad. Een groot deel van onze opdrachtgevers komt daar immers vandaan. Ik heb veel zin o

Vorig bericht Aanschaf tien nieuwe e-trucks toont duurzaamheidsambitie E. van Wijk Logistics
Volgend artikel VDL Groep en Schaeffler werken samen aan zelfrijdende shuttles

Nu op WijBrabant