Nieuws

Leo Grunberg rondt opdracht af voor Helmond Marketing

De organisatie heeft diverse lokale en provinciale campagnes opgepakt en ondersteund.


Helmond Marketing

Helmond
Per 1 oktober aanstaande heeft Leo Grunberg na bijna drie jaar zijn opdracht voor Helmond Marketing afgerond. De periode 2017-2019 stond voor Helmond Marketing in het teken van de omslag van een op evenementengerichte organisatie naar een citymarketingorganisatie.

De organisatie heeft diverse lokale en provinciale campagnes opgepakt en ondersteund. Denk hierbij aan de nieuwe centrumcampagne, de provinciale Brabant is Open maar ook bij voorbeeld de nieuwe Helmondse uitagenda en de foodblogs op Youtube. Intussen is Helmond Marketing van de Bibliotheek naar de Markt verhuisd waardoor de organisatie zichtbaarder en toegankelijker is.

“Daarmee staat er een basis voor de toekomst, waarop voortgebouwd kan worden. Het voortbouwen bestaat wat mij betreft uit een nog meer verbindende rol in de stad met bedrijfsleven en leisurepartners. Het jaarplan 2020 is daartoe de aanzet. Zo blijven we doorgroeienâ€, aldus vertrekkend directeur Leo Grunberg.

Pieter van Geel, voorzitter van de stichting Helmond marketing vult aan: “De afgelopen drie jaar hebben ons veel gebracht qua organisatie en zichtbaarheid. Daar zijn we Leo erkentelijk voor.â€

In oktober dient Pieter van Geel het jaarplan 2020 in bij de gemeente Helmond. Een moment om terug te kijken op de resultaten in 2019 en vooruit te kijken naar de ambities van Citymarketing voor 2020.

Vorig bericht Sioux Technologies versterkt zich met automotive specialist Michael van Rijen
Volgend artikel Steven Adriaansen ook komende zes jaar burgemeester Woensdrecht

Nu op WijBrabant