Nominaties GfK Out of Home Formulerapport 2023 zijn bekend
Winnaars worden op 7 november bekendgemaakt
Foto: Gfk
Voor het 8ste jaar heeft Consumer Panel Services GfK de tevredenheid onder gasten van Out of Home formules onderzocht. De winnaars worden op 7 november bekendgemaakt. De verschillende kanshebbers voor de titel “Winnaar van het GfK Formule Rapport Out of Home” binnen hun segment zijn vrijgegeven.
Beoordeling volgens 7 G-model
De gasttevredenheid van bijna 70 Out of Home formules zijn in kaart gebracht. Deze zijn ingedeeld naar 4 segmenten: Fastservice, Coffee & Lunch, On the Move en At Work. Beoordeling van de formules vindt plaats op basis van het 7 G-model en vormt de basis voor de nominaties. Ook dit jaar zien we net als vorig jaar een stijging van het belang van goedkoop. Het is dan ook inherent aan de huidige marktontwikkeling.
Genomineerden
De genomineerden van 2023 zijn per segment (in alfabetische volgorde):
Fastservice: Eetwinkel, I love Sushi en Sushipoint
Door de andere 20 procent te belichten stelt dit boek jou in staat om op een leuke manier én binnen een jaar de productiviteit van jouw bedrijf enorm te verhogen.
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
Doorgroeien met je bedrijf naar hoog niveau - Kiezen voor de beste klanten tegen de beste prijzen. Heel goed verdienen in minimale tijd. Werken onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit. Bouw in 7 stappen jouw eigen high end groeistrategie.
Werkelijk elke ondernemer is ernaar op zoek: de formule om zijn bedrijf echt te laten groeien. Niet de gebruikelijke procentjes per jaar, maar exponentieel.