Ulvenhout, Koninklijke ERU, bekend van Goudkuipje smeerkaas, bestaat dit jaar 200 jaar. Om het merk extra kracht bij te zetten, werkt het bedrijf samen met TALK ABOUT.
Aan het roer met communicatie
Het bedrijf heeft TALK ABOUT gekozen om onder andere PR-activiteiten rondom dit jubileum te verzorgen. Het bureau gaat zich onder meer richten op de mediastrategie en jubileumcommunicatie voor medewerkers en relaties. TALK ABOUT is als eerste aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een jubileummagazine.
Marketing uitbreiding van portfolio
Met Koninklijke ERU breidt TALK ABOUT haar portfolio uit als PR-bureau voor (internationale) merken als Villeroy & Boch, Bredemeijer, Lot Hypotheken, SKIL, St. Paul, Harol en Jaga. Natasja Gregorowitsch, medeoprichter van TALK ABOUT: “Wij zijn sterk in mediarelaties, influencer marketing én contentcreatie. Door deze mix zijn we een perfecte partner voor Koninklijke ERU om dit oer-Hollandse merk te behouden voor de toekomst.”
Door de andere 20 procent te belichten stelt dit boek jou in staat om op een leuke manier én binnen een jaar de productiviteit van jouw bedrijf enorm te verhogen.
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
Doorgroeien met je bedrijf naar hoog niveau - Kiezen voor de beste klanten tegen de beste prijzen. Heel goed verdienen in minimale tijd. Werken onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit. Bouw in 7 stappen jouw eigen high end groeistrategie.
Werkelijk elke ondernemer is ernaar op zoek: de formule om zijn bedrijf echt te laten groeien. Niet de gebruikelijke procentjes per jaar, maar exponentieel.