Eindhoven,
Zandbeek presenteert vandaag (1 sept) een nieuw logo en een nieuwe communicatiestijl, waarin een aangescherpte propositie centraal staat: The Full Story© for your brand. Met de nieuwe propositie pleit het bureau voor een ‘full funnel’-aanpak van branding, communicatie en marketing.
Van positionering tot contentproductie en -distributie, en met een glansrol voor authentieke verhalen. Zandbeek vindt, vertelt en verspreidt verhalen voor merken die het verdienen om gehoord te worden.
Het volledige verhaal
De nieuwe positionering en rebranding zijn een samensmelting van heritage en vernieuwingsdrang. Ze symboliseren een nieuw hoofdstuk in het bestaan van het familiebedrijf, waarmee de tweede generatie definitief haar stempel drukt. Fleur van Zandbeek, CEO: “Al bijna 30 jaar kijken wij om ons heen. De hypes, tongbrekende termen en zelfbenoemde game changers komen en gaan. Wij geloven dat duurzaam succesvolle organisaties niet alleen gebaat zijn bij creativiteit en de nieuwste technologische innovaties. De betrouwbaarheid en continuïteit van een klantgerichte bureaupartner die een merk door en door kent, zijn minstens zo belangrijk. Als onafhankelijk familiebedrijf koesteren wij die waarden. Ons nieuwe beeldmerk is daarom een eigentijdse interpretatie geworden van een oerlogo: het familiewapen. Maar voor een nieuwe positionering is natuurlijk meer nodig, namelijk een goed verhaal. In ons geval is dat het volledige verhaal: The Full Story©.”