Nieuws

Partnership Janssen de Jong OnderhoudPlus en 24ROSA

In dit partnership gaat 24ROSA Janssen de Jong OnderhoudPlus ondersteunen en ontzorgen op het gebied van NPO (Niet Planmatige Onderhoudswerkzaamheden) voor opdrachtgever Wonen Limburg.


Samenwerking

Janssen de Jong OnderhoudPlus en 24ROSA (Reparatie Onderhoud Service Afhandeling) zijn een samenwerking met elkaar aangegaan. In dit partnership gaat 24ROSA Janssen de Jong OnderhoudPlus ondersteunen en ontzorgen op het gebied van NPO (Niet Planmatige Onderhoudswerkzaamheden) voor opdrachtgever Wonen Limburg.

Klanttevredenheid borgen

Dit betekent dat de telefonische intake van storingsmeldingen en serviceverzoeken van huurders van Wonen Limburg voortaan geoutsourcet zijn.

Marcel Kellenaers, hoofd Bedrijfsbureau Janssen de Jong OnderhoudPlus, over de samenwerking: “Na een uiterst zorgvuldig implementatietraject met contractvorming, systemen koppelen, procedures schrijven, testen en processen afstemmen zijn we nu zover dat we live overgaan op 24ROSA. Voor Janssen de Jong OnderhoudPlus is het van groot belang dat we met dit Klant Contact Centrum onze klanttevredenheid (8+) blijven borgen en zelfs verder verbeteren. Vandaar dat dit proces veel aandacht heeft gekregen. Onze Servicecoördinatoren krijgen met deze stap meer focus voor hun technisch inhoudelijke werkzaamheden, zoals het coördineren van de uitvoering. Hiermee is het proces efficiënter ingericht, waar de bewoners van profiteren.â€

Ook Volkert van den Boogaard, Service Manager 24ROSA, ziet de samenwerking met veel vertrouwen en enthousiasme tegemoet. “Wij zijn gespecialiseerd in het geautomatiseerd verwerken van verzoeken van huurders op het gebied van NPO. Vanuit een optimaal ingericht werkproces nemen wij deze verzoeken in behandeling, waarbij het ons streven is in één gesprek met de klant tot een passende oplossing te komen. Dit gesprek kan zowel telefonisch via ons Klant Contact Centrum worden gevoerd, of digitaal via onze mobiele app en portal functionaliteit. Wij zorgen ervoor dat de juiste monteur wordt ingepland om dit verzoek op te lossen en wij bewaken de voortgang van de afhandeling van het verzoek. Hiermee sluiten we ons graag aan bij de treffende missie van Janssen de Jong OnderhoudPlus: Let’s Build Happiness!â€

Vorig bericht Feestelijke ceremonie voor Delta Electronics op de Automotive Campus in Helmond
Volgend artikel Eindhoven Airport in 2020 om 23.00 uur dicht voor vluchten

Nu op WijBrabant