ICT

Werknemers gefrustreerd door technologie

Ivanti Neurons for Digital Experience helpt organisaties om de productiviteit, veiligheid en het aan boord houden van werknemers te verbeteren

Ceo Invanti Werknemers gefrustreerd door technologie

Den Bosch, 
Voor organisaties is het van cruciaal belang om aandacht te hebben voor de digitale werknemerservaring. Uit recent onderzoek van Ivanti is gebleken dat maar liefst 43 procent van de werknemers in Nederland gefrustreerd is door de technologie die ze van hun werkgever toebedeeld krijgen. 18 procent overweegt zelfs om van baan te wisselen door deze frustraties. Ivanti Neurons for Digital Experience voorziet IT-teams van contextuele inzichten en intelligente automatisering waarmee ze proactief problemen en beveiligingslekken kunnen detecteren en oplossen. Dit helpt om de digitale werknemerservaring en de bedrijfsresultaten te verbeteren.
Ivanti, leverancier van het Ivanti Neurons automatiseringsplatform introduceert Ivanti Neurons for Digital Experience. Deze nieuwe versie van het platform helpt IT-teams om de digitale werknemerservaring beter te begrijpen, te meten en te verbeteren. Met de nieuwe versie van het Neurons-platform zet Ivanti zijn missie voort om de Everywhere Workplace mogelijk te maken en te beveiligen door een combinatie van IT Service Management (ITSM), Unified Endpoint Management (UEM) en cybersecurity. Dit geeft IT-teams een 360-graden overzicht van hun gehele IT-inventaris.

Ivanti Neurons is een hyperautomation-platform dat gebruik maakt van kunstmatige intelligentie en machine learning om IT- en beveiligingsteams te helpen de verschuiving naar remote en hybride werk te faciliteren. Het systeem maakt autonoom herstel en beveiliging van apparaten mogelijk en biedt daarnaast een gepersonaliseerde self-service eindgebruikerservaring. Ivanti Neurons geeft organisaties real-time inzicht in alle bedrijfsmiddelen in de Everywhere Workplace, inclusief alle endpoints en de IoT-edge. En dit alles met een gebruikerservaring die overeenkomt met die van consumentenproducten.

Ivanti levert ieder kwartaal updates voor Ivanti Neurons, waarbij de focus ligt op het continu verbeteren van alle oplossingen op het platform, zodat bedrijven snel en veilig de toekomst van werk kunnen omarmen. Ivanti Neurons for Digital Experience meet en optimaliseert proactief de ervaring die medewerkers hebben bij het werken met de apparaten en applicaties waar ze op vertrouwen in hun Everywhere Workplace. Verder voorziet het IT-teams van:

In plaats van enquêtes

Real-time bruikbare inzichten: Aggregatie en monitoring van gebruiks-, prestatie- en beveiligingsgegevens van alle apparaten en applicaties die werknemers gebruiken om productief te zijn. Inzicht in de stemming van werknemers: In plaats van enquêtes achteraf wordt hun sentiment contextueel gemeten via interactieve automatiserings-bots. Dit geeft real-time inzicht in de ervaring van werknemers met de technologie die ze gebruiken om hun werk gedaan te krijgen. Volgen en optimaliseren werknemerservaring: Meten, scoren en optimaliseren van de digitale werknemerservaring door die over een langere periode te volgen en mogelijke productiviteitsafnames te voorspellen. Het voorkomen van problemen voordat ze zich voordoen: Potentiële IT- en beveiligingsproblemen aan het licht brengen en aanbevelingen krijgen over acties die de digitale werknemerservaring kunnen verbeteren.
“Nu het ’tijdperk van de werknemer’ is aangebroken, moeten organisaties en IT-teams een prettige en contextuele digitale ervaring bieden aan hun groeiende hybride werknemersbestand,” zegt Nayaki Nayyar, President en Chief Product Officer bij Ivanti. “Met het Ivanti Neurons platform stellen we organisaties in staat om de werknemerservaring te kwantificeren en te optimaliseren. Ons autonome platform zorgt voor dezelfde werknemerservaring op alle apparaten en biedt organisaties ongeëvenaarde mogelijkheden.”

Ivanti is een leverancier die op het snijvlak zit van endpoint- en netwerkbeveiliging, IT service- en asset management, en Unified Endpoint Management. Ivanti heeft hierdoor de unieke mogelijkheid om een compleet beeld te kunnen schetsen van de digitale ervaring van werknemers, en is in staat verbeteringen te stimuleren met behulp van pre-ticket en post-ticket interactieve technologie. Ook zijn er uitgebreide probleemoplossingen via het Ivanti Neurons no-code en low-code platform, inclusief real-time contextuele intelligentie.

“Het moderne IT-succes van bedrijven is afhankelijk van het vermogen om de ervaringen van werknemers nauwkeurig te peilen met behulp van digitale technologieën,” zegt Steve Brasen, Research Director bij Enterprise Management Associates. “Het verbeteren van de productiviteit van werknemers heeft direct invloed op het vermogen van een organisatie om essentieel talent aan te trekken en te behouden. Het versnelt bovendien de bedrijfsflexibiliteit en het concurrentievermogen, verlaagt de operationele kosten en stimuleert organisatorisch succes en winstgevendheid. Het effectief meten van Digital Employee Experience biedt de noodzakelijke zichtbaarheid die het realiseren van bedrijfsdoelstellingen versnelt.”

Vorig bericht Fulfillment technologie provider Huboo en Thuiswinkel.org starten partnership 
Volgend artikel Luchtmeetstation in Baarle-Nassau in gebruik genomen

Nu op WijBrabant