Nieuws

Zandbeek en Geodan scoren drie nominaties bij Digital Communication Awards

Contentmarketingbureau Zandbeek en Geodan staan drie keer op de shortlist bij de Digital Communication Awards.


Eindhoven/Amsterdam
Het bureau en geo-ICT-bedrijf zijn genomineerd met The Meridian, een digitaal platform dat met verrassende en toegankelijke content de toepassingen van location intelligence laat zien. Het platform werd door de vakjury’s genomineerd in de categorieën Content Marketing, Microsite en Channel.

Over The Meridian

Voor veel zakelijke professionals is location intelligence nog een onbekend en ongrijpbaar fenomeen. In 2018 lanceerde Geodan daarom The Meridian, een journalistiek multimedia-platform dat de eindeloze mogelijkheden van location intelligence verkent. The Meridian biedt een inspirerende mix van artikelen, video’s, huisgemaakte interactieve kaarten, audioverhalen, GIF’s en fotografie. Afgelopen maand sleepte The Meridian al vijf nominaties in de wacht bij de Amerikaanse Content Marketing Awards.

Over de Digital Communication Awards

De Digital Communication Awards onderscheiden de beste cases op het gebied van digitale communicatie in heel Europa. Dit jaar werden ruim 600 cases ingezonden. Op 20 september 2019 worden in Berlijn de winnaars bekend gemaakt.

Bekijk hier alle kanshebbers.

Zandbeek, pioniers in contentmarketing

Zandbeek is een prijswinnend contentmarketingbureau uit Eindhoven. Verkozen tot Bureau van het Jaar in 2018 (Grand Prix Content Marketing) en gewaardeerd als beste marketingbureau van Nederland in 2017 én 2018 in de MT1000. Zandbeek werkt o.a. voor ABN AMRO, DFE Pharma, Geodan, NHA, Rijkswaterstaat, Signify en Suez Nederland.

Vorig bericht Wat voor burgemeester wil Gilze en Rijen?
Volgend artikel Vion heeft overeenstemming bereikt met kredietverzekeraar Euler Hermes

Nu op WijBrabant