Heropening

Swiss Sense viert heropening flagshipstore op woonboulevard in Son

Zes maanden na een brand gaat winkel weer open op de woonboulevard.

Swiss Sense viert heropening flagshipstore op woonboulevard in Son

Foto: Swiss Sense

Uden, 
Swiss Sense, de leverancier van slaapproducten, vierde op zaterdag 4 mei de heropening van de vernieuwde flagshipstore, na de grote brand op de woonboulevard Ekkersrijt in Son eind vorig jaar.

Store manager Marco van der Heijden: “We zijn ontzettend blij om inwoners van Eindhoven en omgeving weer te kunnen verwelkomen in onze winkel op de woonboulevard in Son! De vernieuwde winkel biedt nu nog meer keuzemogelijkheden om het perfecte bed helemaal naar wens samen te stellen. In de stijl die jij het mooist vindt, met het comfort dat bij je past en altijd binnen het budget dat jij voor ogen hebt. Want iedereen is uniek, daarom is je bed dat ook. Onze slaapadviseurs staan klaar om klanten te helpen, niet alleen met ons assortiment, maar ook met persoonlijk advies dat past bij ieders individuele slaapwensen en -voorkeuren. We zien iedereen graag snel.”

Inspiratie opdoen en proefliggen

In de vernieuwde flagshipstore van Swiss Sense staat een goede nachtrust centraal. De ruim opgezette winkel biedt een uitgebreide collectie van nieuwste boxsprings, bedden, matrassen, hoofdkussens, dekbedden, beddengoed en accessoires, om klanten in Son en omgeving van persoonlijk en passend advies te kunnen voorzien.

De winkel is geheel volgens het nieuwste winkelconcept van Swiss Sense ingericht. Langs de randen van de winkelvloer kunnen klanten een inspiratieroute volgen om zich te laten inspireren en ideeën op te doen voor hun eigen slaapkamer. In het midden van de winkel vinden ze de ‘comfortstudio’, waar het team niet kan wachten om persoonlijk advies te geven. Ook kunnen klanten hier proefliggen op de diverse matrassen, bedden en hoofdkussens. De winkel, enerzijds gericht op inspiratie en stijl en anderzijds op comfort, is ontworpen om klanten te helpen bij het vinden van een bed dat past bij hun individuele slaapbehoeften en voorkeuren.

Martin Diks, CEO van Swiss Sense: “We begrijpen dat de aankoop van een nieuw bed een bijzondere en belangrijke beslissing is, die mensen gemiddeld eens in de 10 jaar maken. Daarom hebben we onze winkel zo ontworpen dat klanten er alle informatie én inspiratie kunnen vinden om een weloverwogen keuze te maken. Onze missie is om mensen te helpen de beste versie van zichzelf te zijn door middel van een goede nachtrust. Ik ben ontzettend trots op ons team en wens ze veel succes in onze nieuwe winkel.”

Heropening na grote brand

Sinds 2013 is Swiss Sense al op de woonboulevard Ekkersrijt in Son te vinden. Eind vorig jaar ontstond er een grote brand op de woonboulevard waar naast Swiss Sense, vier andere winkels ernstige schade opliepen. Swiss Sense moest gedwongen de deuren sluiten, maar opende in de tussentijd een tijdelijke pop-up winkel in Son om alle klanten in de regio Eindhoven nog steeds te kunnen voorzien van goed en persoonlijk slaapadvies. Nu, na ongeveer zes maanden, gaat de winkel weer open op de woonboulevard.

Vorig bericht Twee op drie winkelmedewerkers overwegen ontslag te nemen
Volgend artikel Deze bedrijven zijn recent failliet verklaard in Noord-Brabant

Nu op WijBrabant